keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Pienen taiteilijan työskentelytila

Meillä on tilaa luovuudelle. Tykkään erityisesti tämän tilan ratkaisussa sisäikkunoista, joiden avulla näen koko ajan pienen taiteilijan luovuuden. Voin seurata keittiöstä vaikkapa kahvikupposen ja sisustuslehtien ääreltä, mitä perheemme prinsessa työpisteellään touhuaa. 


Innostuimme tänään siivoamaan ja järjestämään pensselit ja värit sekä kynät. Pensselit ja paperit säilytämme antiikkikaapissa ja kynät ovat isossa rasiassa työpöydällä. Laatikostoihin mahtuu pienen tytön unelmien verran kaikennäköisiä tilpehöörijuttuja. Ne eivät voi olla pöydillä, sillä muutoin kissamme silppuaisi kaiken. 


Tekstitaulu muistuttaa pientä taiteilijaa itseluottamuksen tärkeydestä. 
Luovuus on myös tärkeä lahja elämälle. 


Nämä pikku taulut ovat lastemme tuotantoa ja yksi iso on oma kurssityöni. Olen ripustanut lasten töitä kotiimme esille kannustukseksi ja muistuttamaan siitä, kuinka paljon arvostan heidän lahjojaan. 


Kuvan ihana käpyaskartelu on prinsessamme ensimmäisiä päiväkotiaskarteluja ja olen saanut sen äitienpäivälahjaksi. Työ on arvokkaasti vieläkin esillä. Poronkellon mieheni on tuonut minulle tuliaisina matkoiltaan ja se on hauska sisustusesine. 


Tämän valaisimen olen askarrellut itse ja se on minulle hyvin rakas. Se muistuttaa meitä kaikkia siitä, kuinka ihminen voi selviytyä monenlaisista tilanteista, kun heillä on luovuuden lahja. Valaisin on valmistettu paperinarusta ja rautalankaverkosta. 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Ilahdun niistä aina.