tiistai 3. marraskuuta 2015

Elämää Hämeessä



Pääsin mukaan sisustus- ja elämäntyylejä esittelevään blogiryhmään. Ryhmä on nimeltään Slow-Blogit. Slow-Blogit kertovat elämästä Hämeessä. Pääset seuraamaan Hämäläisiä blogeja sivupalkissa olevaa Slow-Blogin kuvaa napauttamalla. En ole jättänyt bloggausta, vaikka vähän hitaammin blogi on viime aikoina päivittynyt. Elämässä on nyt tällä hetkellä monta rautaa kuumana. Älä ole huolissasi - olen onnellinen.

Blogini sisältö on pääasiassa sisustus- ja käsityöpainotteinen. Se sisältää myös ripauksen elämää ja välillä tunnelmia puutarhasta. Valikoin tähän muutaman kuvan, jotka kuvaavat minua hyvin. Olet ehkä uusi lukija ja haluat vähän tietoa bloggaajasta. Ajattelin olla rohkea ja kertoa itsestäni vähän. Hyvin vähän. Olen puoliso, kahden lapsen äiti. Työssä. Olen käsityöihminen, haaveilija, tunnelmallinen ja sisustan kotiamme yhdessä puolisoni kanssa. 


Sisustusblogini on harrastukseni - hetki omaa aikaa. Olen aina tykännyt kirjoittaa. Tein ylioppilaskirjoituksissakin runoanalyysin. Runotyttö. Olen kiltti, mutta pidän puoleni. Alla oleva kuva on makuuhuoneestamme. Luon ympärilleni harmoniaa ja asettelen kauniita esineitä. Pentikin Loiste kynttelikkö tuo usein tunnelmaa iltaisin. Olen somistanut sitä valkoisilla lasilinnuilla. Tunnelman luominen on tärkeä voimavara ja blogini yksi tavoite on jakaa iloa ja hyvää mieltä. Tämän kodin olemme suunnitelleet yhdessä ammattisuunnittelijoiden kanssa. Olemme rakentaneet tämän kodin yhdessä - perheenä. Meillä osataan tehdä ja tuunata sekä rakentaa. 




Tämä kuva kertoo pienistä asioista, jotka ovat tärkeitä. Pieni tuikku voi tuoda iloa arkiseen hetkeen. Lehdenlukuhetki virkistää. Joka päivä on laitettava ruokaa, pestävä pyykkiä ja tehtävä arkisia askareita. 


Yksikin kaunis sana voi pelastaa päivän tai hetken. Toisen huomioinen arjen kiireiden keskellä on vain se juttu. Se kantaa ja antaa voimia. Niitä hetkiä on vaalittava. Muista katsoa ihmisiä silmiin - hymyile. Se ei maksa mitään. Pienet asiat auttavat jaksamaan. Olen opetellut ikuistamaan niitä hetkiä, jotka lisäävät onnea tavallisen arjen keskellä. Alla on yksi kuva sellaisesta hetkestä. Kuutamo ja pihasauna. Voittamaton yhdistelmä.


Pysähdyin eräänä aamuna töihin ajellessani ikuistamaan tämän hetken. Mihin aina kiirehdimme?






Käsitöiden tekeminen on ollut minulle pikku tytöstä asti tärkeää. Tällä hetkellä suurempi virkkausprojekti on viimeistelyä vaille. Muutama ompelutyö odottelee sopivaa hetkeä. Kerron teille käsitöistänikin täällä välillä. Toivottavasti viihdyt blogini parissa. Olen iloisena huomannut, että olen saanut Instagramiin uusia seuraajia ja tykkääjiä. Tervetuloa mukaan!

Anni








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Ilahdun niistä aina.